1. Po raz pierwszy odwiedzasz EDU. LEARN

    Odwiedzasz EDU.LEARN

    Najlepszym sposobem na naukę języka jest jego używanie. W EDU.LEARN znajdziesz interesujące teksty i videa, które dadzą Ci taką właśnie możliwość. Nie przejmuj się - nasze filmiki mają napisy, dzięki którym lepiej je zrozumiesz. Dodatkowo, po kliknięciu na każde słówko, otrzymasz jego tłumaczenie oraz prawidłową wymowę.

    Nie, dziękuję
  2. Mini lekcje

    Podczas nauki języka bardzo ważny jest kontekst. Zdjęcia, przykłady użycia, dialogi, nagrania dźwiękowe - wszystko to pomaga Ci zrozumieć i zapamiętać nowe słowa i wyrażenia. Dlatego stworzyliśmy Mini lekcje. Są to krótkie lekcje, zawierające kontekstowe slajdy, które zwiększą efektywność Twojej nauki. Są cztery typy Mini lekcji - Gramatyka, Dialogi, Słówka i Obrazki.

    Dalej
  3. Wideo

    Ćwicz język obcy oglądając ciekawe filmiki. Wybierz temat, który Cię interesuje oraz poziom trudności, a następnie kliknij na filmik. Nie martw się, obok każdego z nich są napisy. A może wcale nie będą Ci one potrzebne? Spróbuj!

    Dalej
  4. Teksty

    Czytaj ciekawe artykuły, z których nauczysz się nowych słówek i dowiesz więcej o rzeczach, które Cię interesują. Podobnie jak z filmikami, możesz wybrać temat oraz poziom trudności, a następnie kliknąć na wybrany artykuł. Nasz interaktywny słownik pomoże Ci zrozumieć nawet trudne teksty, a kontekst ułatwi zapamiętanie słówek. Dodatkowo, każdy artykuł może być przeczytany na głos przez wirtualnego lektora, dzięki czemu ćwiczysz słuchanie i wymowę!

    Dalej
  5. Słowa

    Tutaj możesz znaleźć swoją listę "Moje słówka", czyli funkcję wyszukiwania słówek - a wkrótce także słownik tematyczny. Do listy "Moje słówka" możesz dodawać słowa z sekcji Videa i Teksty. Każde z słówek dodanych do listy możesz powtórzyć później w jednym z naszych ćwiczeń. Dodatkowo, zawsze możesz iść do swojej listy i sprawdzić znaczenie, wymowę oraz użycie słówka w zdaniu. Użyj naszej wyszukiwarki słówek w części "Słownictwo", aby znaleźć słowa w naszej bazie.

    Dalej
  6. Lista tekstów

    Ta lista tekstów pojawia się po kliknięciu na "Teksty". Wybierz poziom trudności oraz temat, a następnie artykuł, który Cię interesuje. Kiedy już zostaniesz do niego przekierowany, kliknij na "Play", jeśli chcesz, aby został on odczytany przez wirtualnego lektora. W ten sposób ćwiczysz umiejętność słuchania. Niektóre z tekstów są szczególnie interesujące - mają one odznakę w prawym górnym rogu. Koniecznie je przeczytaj!

    Dalej
  7. Lista Video

    Ta lista filmików pojawia się po kliknięciu na "Video". Podobnie jak w przypadku Tekstów, najpierw wybierz temat, który Cię interesuje oraz poziom trudności, a następnie kliknij na wybrane video. Te z odznaką w prawym górnym rogu są szczególnie interesujące - nie przegap ich!

    Dalej
  8. Dziękujemy za skorzystanie z przewodnika!

    Teraz już znasz wszystkie funkcje EDU.LEARN! Przygotowaliśmy do Ciebie wiele artykułów, filmików oraz mini lekcji - na pewno znajdziesz coś, co Cię zainteresuje!

    Teraz zapraszamy Cię do zarejestrowania się i odkrycia wszystkich możliwości portalu.

    Dziękuję, wrócę później
  9. Lista Pomocy

    Potrzebujesz z czymś pomocy? Sprawdź naszą listę poniżej:
    Nie, dziękuję

Już 62 358 użytkowników uczy się języków obcych z Edustation.

Możesz zarejestrować się już dziś i odebrać bonus w postaci 10 monet.

Jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej o naszym portalu - kliknij tutaj

Jeszcze nie teraz

lub

Poziom:

Wszystkie

Advertising "Click Fraud" Rampant Online?


Poziom:

Temat: Biznes


"Pay-per-click," by far the most popular form of online advertising, recently came under fire as charges of rampant "click fraud" gather steam on the Web. Google and Yahoo! earn the majority of their money through sales of advertising to tens-of-thousands of online merchants, companies, and professional. In fact, some estimate that 99% of all Google's revenue comes from advertising sales. Unfortunately, allegations of click fraud may well rain on Google's otherwise sunny parade and cause a whole scale revamping of current online advertising practices. Pay-per-click advertising does exactly what it sounds: advertisers pay for each click on their ad, usually mixed in among search engine results or displayed on relevant websites. "Click fraud" occurs when, for whatever reason, an ad gets clicked by someone or something (usually an automated "bot" that simulates clicks) with no intention of ever buying anything from the advertiser. The sole intention of click fraud is to simply drain an advertiser's budget and leave them with nothing to show but an empty wallet. Who commits click fraud? Usually an unscrupulous competitor who wants to break a rival's bank, online "vandals" who get their kicks causing other people grief, or search engine advertising affiliates who want to earn fat commissions by racking up piles of bogus clicks. Regardless of who does it or why, click fraud appears to be a growing problem search engines hope stays under their advertising clients' radar. This problem isn't exactly news to the search engine giants. In fact, on page 60 of their 3rd quarter Report for 2004, Google admits that they have "regularly refunded revenue" to advertisers that was "attributed to click-through fraud." Google further states that if they don't find a way to deal with this problem "these types of fraudulent activities could hurt our brand." Bottom line for Google and Yahoo! (which owns Overture, the Web's largest pay-per-click search engine): as word of click fraud spreads across the Web, they must act quickly to calm the nerves of advertisers who could well abandon them over doubts about the veracity of their advertising charges. The search engines all claim to carry measures that identify and detect click fraud, but details about how they do it and to what extent remain sketchy. They claim revealing details about security would compromise their efforts and give the perpetrators a leg up on circumventing their defenses. This sounds good, but affords little comfort to advertisers who feel caught between losing out on their best traffic sources and paying for advertising that won't result in revenue. One way to protect your business against click fraud is to closely monitor your website statistics. Look for an unusually high number or regular pattern of clicks from the same IP address. If you need help, enlist the aid of your hosting provider to aid you in spotting suspicious trends in your website traffic. Also, a number of services such as ClickSentinel.com have sprung up online to help advertisers spot and quickly analyze and compile the data necessary to effectively dispute fraudulent click charges with the search engines. Author: newgensolutions6 Source: http://www.articlecircle.com/ - Free Articles Directory About the Author For More Free Resources visit www.freeearningtips.com.

PRZETŁUMACZ PRZY POMOCY:
Mobile Analytics